Ervaringen en klachten

Heeft u een compliment, suggestie of klacht? Laat het ons weten.

Thuiszorg de Schakel is altijd benieuwd naar uw ervaringen van onze dienstverlening. Of het nu gaat om positieve ervaringen zijn, of verbeterpunten. Wij vernemen deze graag van u. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren.

 

Ervaringen met Thuiszorg de Schakel

U kunt uw ervaringen naar ons schrijven via post of per e-mail.
De Schakel Huishoudelijke Hulp
Dr. Anton Philipsstraat 32-S
7903 AM Hoogeveen
info@thuiszorgdeschakel.nl

 

Klachten

Wij vinden het heel belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Toch kan het een keer voorkomen dat de dienstverlening niet naar verwachting verloopt. Wij vernemen dit graag van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Heeft u een klacht, dan kunt u hierover in gesprek gaan met de desbetreffende medewerker. Meestal is de oplossing dan snel gevonden.

Wanneer er via deze weg geen passende oplossing gevonden is, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris heeft een onafhankelijke positie en kan bemiddelen bij klachten.

De klachtenfunctionaris behandelt klachten volgens onze klachtenregeling.

 

Contact met klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris van De Schakel Huishoudelijke Hulp is Evelyn Noordzij. Zij is alsvolgt te bereiken:

Telefoon: 0513-443848 (bereikbaar op maandag, woensdag en donderdag van 09.00 – 17.00 uur)
E-mail: evelyn@thuiszorgdeschakel.nl

 

Benieuwd wat De Schakel Huishoudelijke Hulp voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Meer weten? Neem contact met ons op.